Formularz rejestracji na Konferencję LUMEN 2021

Tegoroczną konferencję LUMEN planujemy w formie online licząc się z możliwością nawrotu epidemii koronawirusa jesienią bieżącego roku. Zachęcamy Państwa do rejestracji na nasze wydarzenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i udziału w konferencji.

 

Najczęściej zadawane pytania podczas rejestracji

 

Kiedy odbędzie się konferencja?

  • – Konferencja potrwa 2 dni. Odbędzie się 23 i 24 listopada w formie online.

Jak będzie wyglądała konferencja?

  • – Konferencja będzie podzielona na panele dyskusyjne, oddzielone 10-minutowymi przerwami. Każdy z paneli dyskusyjnych potrwa 60 minut. Podczas panelu uczestnicy konferencji będą mieli możliwość zadawania pytań prelegentom.

Jaka jest cena?

  • – Udział w konferencji jest bezpłatny.

Jak dołączyć do konferencji?

  • – Należy zapisać się przez system rejestracji, podać swój adres e-mail, na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do konferencji. Linki dostępowe będą wysyłane w dniu 19 listopada.

Czy będzie możliwość dostępu do materiałów po zakończeniu konferencji?

  • – Materiały z konferencji będą dostępne na platformie do dnia 31.12.2021.

Czy pomiędzy panelami będzie przerwa?

  • – Pomiędzy każdym z paneli nastąpi 10-minutowa przerwa, a oprócz tego przewidujemy jedną przerwę 40-minutową, lunchową.

Czy można oglądać konferencję na telefonie?

  • – Konferencję można oglądać na dowolnie wybranym sprzęcie z dostępem do internetu, wystarczy, wejść w wysłany na maila link.

Czy warto wziąć udział w konferencji?

  • – Zdecydowanie tak. I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!
Pobierz program konferencji