Formularz rejestracji na Konferencję LUMEN 2020

Tegoroczną konferencję LUMEN planujemy w formie online licząc się z możliwością nawrotu epidemii koronawirusa jesienią bieżącego roku. Moderatorzy i uczestnicy panelu będą dyskutowali „na żywo” w studiu telewizyjnym, a publiczność będzie miała możliwość oglądania wystąpień w sieci oraz zadawania pytań.  Zachęcamy Państwa do rejestracji na nasze wydarzenie poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego i zdalnego udziału w konferencji.

 

Najczęściej zadawane pytania podczas rejestracji

 

Kiedy odbędzie się konferencja?

  • – Konferencja potrwa 2 dni. Odbędzie się 24 i 25 listopada, w godzinach 9:00-16:30.

Jak będzie wyglądała konferencja?

  • – Konferencja będzie zorganizowana w postaci jednego webinaru (online), podzielonego na panele dyskusyjne, oddzielone 15-minutowymi przerwami. Każdy z paneli dyskusyjnych potrwa 60 minut. Podczas panelu uczestnicy konferencji będą mieli możliwość zadawania pytań prelegentom.

Jaka jest cena?

  • – Udział w konferencji jest bezpłatny.

Jak dołączyć do konferencji?

  • – Należy zapisać się przez system rejestracji, podać swój adres e-mail, na podany adres e-mail zostanie przesłany link z dostępem do konferencji. Linki dostępowe będą wysyłane w dniu 19 listopada.

Czy będzie możliwość dostępu do materiałów po zakończeniu konferencji?

  • – Materiały z konferencji będą dostępne na platformie do dnia 31.12.2020.

Czy pomiędzy panelami będzie przerwa?

  • – Pomiędzy każdym z paneli nastąpi 15-minutowa przerwa, a oprócz tego przewidujemy jedną przerwę 60-minutową, lunchową.

Czy można oglądać konferencję na telefonie?

  • – Konferencję można oglądać na dowolnie wybranym sprzęcie z dostępem do internetu, wystarczy, wejść w wysłany na maila link.

Czy warto wziąć udział w konferencji?

  • – Zdecydowanie tak. I jeszcze warto zaprosić na nią znajomych!
Pobierz program konferencji